Friday 25 January 2013

11011998 :)

Assalamualaikum, erm nak cerita ni pasal birthday kita haritu . Hmm , pagi time nak pergi sekolah sampai balik tu happy sgt . tapi bila sampai kat lorong , aku sedih terus . hmm cerita sedih tu sebenarnya mcm ni , aku dah kena telur semua , then tiba2 aku nampak kak alia kat belakang ngan budak kelas dia . aku nak pergi peluk dia sebab nak bagi bau telur kat dia . tapi dia lari then aku dapat jugak bg bau telo kat dia . lepas kasi tu , aku ingat dia nak jalan ngan aku or buat aku happy . tapi dia keep on jalan ngan budak kelas dia . kebetulan kat situ ada budak yang dia minat . hmm , aku redhaa . Balik takde modd terus sampai kawan2 aku pon pelik tgk aku terus moody . Hmm dia balik tu dia tanya , then aku terus nangis . hmm aku ni lemah weh , sorry . birthday aku, kau dgn org lain . hmm rasa mcm tak penting kot :") takpelah , asal kau happy sudah . hmm , malam tu , kena meeting ngan senior pulak . tapi tak rasa apa pon time dorang marah , sebab dah dapat rasa yang tu semua hanya plan . tapi malam tu nangis lagi sebab ada org ckp aku start contact ngan ex kakak aku tu bali k , mana tak panas , haihhh . Apapon thankskepasa yang wish and yang berkenaan dgn birthday :')